Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Gedurfd!
Het Latijnse woord ‘Audax’ betekent ‘gedurfd’. Deze naam is gekozen vanwege de gedurfde keuze om direct na de oprichting het virtuoze Pianotrio van Ravel – dat bekend staat als één van de meest veeleisende werken van het pianotrio repertoire – als eerste te gaan spelen.

Jorian studeert aan het Conservatorium van Amsterdam, Pieternel aan het Koninklijk Conservatorium Den Haag en Florianne aan het Koninklijk Conservatorium Brussel. Zij zijn allen ervaren kamermusici en namen allen deel aan zomercursussen in binnen- en buitenland.

Individueel wonnen alle leden meerdere prijzen bij het Prinses Christina Concours, en andere nationale concoursen zoals de YPF Piano Competition en het Davina van Wely Vioolconcours. Zij geven concerten zowel als pianotrio als in duo-vorm (piano in combinatie met viool of cello).

Het Trio volgde less…

Gedurfd!

Het Trio volgde lessen en masterclasses bij onder andere Lucia Swarts, Ilona Sie Dhian Ho en Larissa Groeneveld, celliste van het Osiris Trio. Tijdens de Zeister Muziekdagen ontving het trio masterclasses van onder andere Boris Giltburg, Elisabeth Leonskaja en Alexander Pavlovsky.

Bij Kasteel De Vanenburg in Putten is de mogelijkheid om voorafgaand aan het concert in het restaurant te dineren. Zij hebben een speciaal 2-gangen concertdiner (voor- en hoofdgerecht) samengesteld voor €44,00 per persoon exclusief dranken. Dit dient vooraf gereserveerd te worden o.v.v. Muziekzomer Gelderland via 0341-375454.

• Regulier€ 25,00 Jongeren t/m 29 jaar €10,00