Trio Abril, Fiesta

3881 BP PUTTEN
Plan je route

Meer informatie

Trio Abril is een bijzondere pianotrio waarin de viool en cello zijn vervangen door saxofoons in hetzelfde stem gebied.

Het trio bestaat uit Arno Bornkamp en Juana Palop (beiden saxofoon) en Frank van de Laar (piano).

Zij spelen Trio Pathétique van Michael Glinka (rond 1828), een romantisch stuk gebaseerd op Russische volksmelodieën; de Rhapsodie van C. Debussy, bewerkt voor trio door Alberto Tarraga; Paganini lost van de Japanse componist Jun Nagao (2008); uit de Vier jaargetijden (1965-1969) van Astor Piazzolla het voorjaar en de winter in een arrangement van José Bragato; Energía van Guillermo Lago (pseudoniem van Willem van Merwijk, saxofonist van het Nederlands Blazers Ensemble) , dat een optimistisch beeld geeft van drie soorten energie: wind, zon en getijden.

• € 0,00
  • Let op: kaartverkoop uitsluitend via www.randmeerconcerten.nl
    Voor info: Didy van Klaarbergen, tel. 06-50233651, mail: secretaris@randmeerconcerten.nl