Tangarine, Running in the Family

3881 BP PUTTEN
Plan je route

Meer informatie

Wat hebben The Everly Brothers, Bee Gees, The Jackson 5 en Tangarine met elkaar gemeen? Inderdaad! Het zijn allemaal broers die samen muziek maken.

De tweeling Arnout en Sander zijn bloedverwanten, ze delen hetzelfde DNA en klinken ook nog eens hetzelfde. Harmonische samenzang, zoals alleen een eeneiige tweeling dat kan laten klinken.

Tijdens het theaterconcert Running in the Family speelt Tangarine de mooiste liedjes van familieleden uit meer dan 60 jaar popgeschiedenis. Van The Kinks tot Bee Gees en van The Beach Boys tot Oasis, afgewisseld met eigen nummers van onder meer het recente album Blank Cassette.

Hoe het is om met je familie samen te werken? Met Running in the Family geeft Tangarine het muzikale antwoord.

• Zaterdag 7 december 2024 om 20.15 uur

• Regulier€ 21,00
  • Voor het reserveren van kaarten wordt een toeslag berekend van € 0.50 per kaart.